Monday, December 28, 2009

gud bai my villa..welcom back 2 UMP..huhuhu..

msa d kg kn...ni la krja kmi...karokeeeeeeeeeeeee...ja..hehehehhe...yg d atas ni uwan..hehehe...dia ni pon bole nyanyi...tp lari pitching la...xpe2...bole dperbaiki..heheheh..bila sa da siap bt kerja rmh...sa karoke la...boring la klu x nyanyi...tp bkn slalu la....hehehehe..

ni enceng..heheh...dia pgng mic ja...ckp pon x lurus lg..ni kn mo nyanyi...but bila da besar pndi kot....ada bkat..hahahahah...bkt memanjat ja la...bkn nyanyi...hahahhaa...ni adk sa yg plg lasak...heheheh...smua pon dia mo pnjt...umo dia bru sthun lbih...heheh
ni baby..heheheh...dlm fmly sa dia ni plg flexible...hehehehe..ni gmbr dia tngh tngk katun...hihihihhi...mmg sa latih dia gtu dr kcil...sepa suru sa d rmh msa dia lhir...hehehehe..im a gud trainer...hohohohoho..

ni emer..or kemer..hahahaha...smua tu nma mnja dorg ja...nma sbnr njg sngt...mls sa mo taip...hehehe...dia ni peminat rossa...cam kakak dia yg no 4 tu...c ct la...ct yg gemok...hahahahaha...klu dia bca ni msti dia mrh...ehehhehe...mrh la klu brani...hihihihi

pastu...bila da blik UMP...rndu la ngn dorg sume...hem...x ceria hdp sa klu dorg xda..x uas lg cri gduh ngn dorg...heheheh...so dlm pjlnn blik UMP..sa beli bku under 18...ada 6 buah smuanya...mo bt cm na...sa ni peminat komik..apa la klu tu karya zint,kaoru..ben..n ni sa dpt msa mengatam bku2 c zint...bca baik2 a...


aku tau msa itu emas
jangan membazir harta karun dengan bermain-main
jangan cuba halang aku!
aku bukan budak-budak!
dan aku tahu apa yang aku inginkan!
jangan mintak benda yang aku tak punya!
smua yang aku nak,aku ada!
aku ada cara sendiri.
biar aku bebas!
aku nak main over and over!
aku nak ruang sendiri!
jangan tanya aku kenapa!
dewasa itu aset aku!
ceria sampai tahap maksimas!
mari bersama aku!
jangan tuduh aku!
jangan tuduh aku jahat sebelum kenal!
oi!korang yang bercinta!
menangis,ketawa,gembira!
memori mudah diperolehi!
jangan kau berat hati!
bermain itu cara yang pasti dapatkan tenaga untuk hidup..
letak beg ke tepi!letak kerja rumah ke tepi!
mari melompat bersama aku!
aku tahu apa aku buat.korang patut tau gak,hidup ini mesti bebas!
tak kira apa jua!
inila kehendak utama aku,tapi..


pas bca ni komik...sa rsa mnysal pla sbb x enjoy tym alam persekolahan dlu...u noe...dlu sa skema mo mati...tp tu la...sa x jga rugi..masuk u jga...sia jd pengawas lg...kekekkeke...but stil this song remind me about him...hohohoho...oiiiii ryu...ko d mna uda...mcm hlng uda d mka bumi...

No comments:

Vitamin C: Graduation(Friend Forever)


  Found at Beemp3.com