Saturday, October 24, 2009

HEPI HARI RAYA>>>09

this is the food msa rmh trbuka ari tu..eheheh..food yg ter'best is sup tulang...wah....x ckup stu mngkuk...nsb ada am tym tu..kntrol2 la mkn kunun...eheheheh...yg bju pink tu ikwan..sja lg tu p interframe..uhuhuhu..rndunya d rmh...19 hb nov ni sa blik...lalallala~~
this is the faces of sumandak in my kg...no need la mo kc knl each of them...enough to see the pic kn..bnyk lg yg xda ni...i pon ada dlm pic ni..tp mls mo bg tau yg mna...heheheh...org yg tau i buat blog ni knl la..ermm..rya thn ni x brapa meriah..sbb trlalu klm kbut...n left a big memory in my head...if possible...i want to forget that i did it...arghhh...GOD help me..the sweeties memory became the bitter memory...from couple to single...aiya!!!forget about it...ahahhaha...smile2..
this is my house..my home..my place to return to..ehehee...this is my aki's house..my aki ask bpa to stay at his house..so we stay la..the green van is belong to uncle giri..this picture was taken before i left home n back to gambang..sodeh...mo nangis pla...huhuhuhuhu..cuti rya only 2 week...not enough to see my lil.sist to grow..i miss them oredy..yayi..


No comments:

Vitamin C: Graduation(Friend Forever)


  Found at Beemp3.com